Författarens tack

Klicka på omslaget för att beställa boken och här för att läsa korta utdrag ur den)

Författaren Stefan Krakowski uttrycker följande tack i samband med att hans bok Oundgängligt behov i dagarna kommit ut på Mummelförlaget:

TACK!

Ett stort tack till Mummelförlaget och Merit Wager som med en sprudlande entusiasm och optimism tog sig an mitt manus.

Tack också till Tina Selander på Textfokus för korrekturläsning och förstklassig layout. Jag vill också rikta min tacksamhet till frilansjournalist Stefan Johansson som uppmanade mig att skriva vidare, till författare Erik Grundström för ovärderliga tips, till Jan Hedlund, tidigare kriminalkommissarie samt till dr. Bo-Michael Bellander på neurokirurgiska kliniken, Karolinska sjukhuset.

Till sist ett stort tack till min tålmodiga redaktör och sambo Ylva Sanner som hjälpte till att skapa ordning och reda i texten och som fotograferat bilden till omslaget. Utan hennes uppmuntran och kloka råd hade boken blivit så mycket svårare att skriva.

Mummelförlaget tackar å sin sida författaren för förmånen att få skapa en bok av hans manus och för mycket gott samarbete i god anda och gott samförstånd genom hela processen.